Αλλαγές - Επιστροφές

Επιστροφες – Αλλαγες

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελεία σας ή μέρος αυτής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Μπορείτε είτε να κάνετε αλλαγή με άλλα προϊόντα είτε να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων.

Και στις δύο περιπτώσεις, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Και στις δύο περιπτώσεις, απαραίτητη προϋπόθεση είναι, τα προϊόντα προς επιστροφή, να βρίσκονται στην κατάσταση που τα είχατε παραλάβει, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode), να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά η καταστροφή η μεταποίηση και να μην εχουν πλυθεί. Επισης, και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη η επίδειξη της απόδειξης αγοράς. Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών η σε επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που θέλετε να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων, αφού παραλάβουμε τα προϊόντα και πληρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν, σας επιστρέφεται το ποσό της αξίας των προϊόντων χωρίς τα έξοδα αποστολής και χωρίς το κόστος αντικαταβολής, σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, μέσα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή με άλλα προϊόντα, το ποσόν της αξίας των προϊόντων που έχετε αγοράσει θα είναι διαθέσιμο για να το χρησιμοποιήσετε έως και 4 μήνες αφού παραλάβουμε τα προϊόντα προς επιστροφή. Με το πέρας αυτού του χρονικού διαστήματος η εταιρία δεν υποχρεούται να επιστρέψει χρήματα η άλλα προϊόντα.

Αλλαγές και επιστροφές γίνονται και στο φυσικό μας κατάστημα στην Θεσσαλονίκη αλλά η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό και μέσα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Στην περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει ελλατωματικό προϊόν ή κάτι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε, τότε θα πρέπει να το αναφέρει στην εταιρία γραπτώς ή τηλεφωνικώς εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε. Κατόπιν συννενόησης με την εταιρία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα και αποζημιώνεται για την αξία των προϊόντων καθώς και για τα έξοδα αποστολής, επιστροφής και για το κόστος αντικαταβολής. Ο πελάτης οφείλει να έχει στην κατοχή του την απόδειξη αγοράς. Ο πελάτης αποζημιώνεται είτε με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό μέσα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρία θα παραλάβει τα προϊόντα, ειτε με το ποσόν της αποζημίωσης να είναι διαθέσιμο για διάστημα 4 μηνών απο την επιστροφή των προϊόντων για να κανει αγορές απο το κατάστημα. Μετά το πέρας των 4 μηνών η εταιρία δεν υποχρεούται σε επιστροφή χρημάτων η άλλων προϊόντων. Αν και εφόσον διαπιστωθεί οτι τα προϊόντα υπέστησαν ζημιές η φθόρες απο χρήση αυτών από τον πελάτη τότε η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση ή αντικατάσταση προϊόντων.